poniedziałek, 17 marca 2014

Mocno jabłkowa owsianka z cynamonem i gorzką czekoladą

Zazwyczaj moje śniadanie składa się z... jogurtu naturalnego. Tak, wiem, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, ale jogurt, to jedyne do czego jestem w stanie zmusić się po przebudzeniu.
Dlatego też wymyślenie przepisu na śniadanie, które będzie zawierało w sobie szklankę soku było dla mnie małym wyzwaniem. Dodatkowo nie chciałem, żeby było to banalne śniadanie ze szklanką soku w tle. 
W ten sposób powstał ten przepis. Mam nadzieje, że posmakuje Wam taki rodzaj owsianki, bo mi osobiście smakuje on bardzo i chyba na jakiś czas zrezygnuję z jogurtu na śniadanie! 



Składniki:
- 1 szklanka soku jabłkowego 100% Tymbark
- 3/4 szklanki płatków owsianych górskich
- 1/2 płaskiej łyżeczki cynamonu
- 1 garść jabłek suszonych
- 4 kawałki gorzkiej czekolady
Sposób przygotowania:
Wieczorem musimy przygotować płatki owsiane. 
W tym celu do miski wsypujemy płatki, dodajemy cynamon i zalewamy szklanką soku jabłkowego.
Przykrywamy całość i wstawiamy na noc do lodówki. Całość powinna stać w lodówce około 10 h.
Rano wyciągamy naszą owsiankę z lodówki.
Kruszymy czekoladę i dodajemy do owsianki.
Mieszamy dość intensywnie przez minutę, aż owsianka zmętnieje.
Teraz owsiankę możemy przełożyć do czystej miseczki, lub do słoiczka, jeśli chcemy zabrać owsiankę np. do pracy.
Z wierzchu posypujemy owsiankę pokruszonymi suszonymi jabłkami i podajemy.
Smacznego!







Śniadanie TYMBARK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz