poniedziałek, 10 grudnia 2012

Pizza hawajska

Wczoraj publikowałem przepis na pizzę marheritę. Zarówno ciasta jak i sosu miałem wystarczającą ilość na dwie pizze, skorzystałem z okazji, że w lodówce mam trochę szynki i świeżego ananasa i zrobiłem kolejną powszechnie znaną pizzę - hawajską. Poniżej przepis.



Składniki:
ciasto na pizzę
sos pomidorowy
- szynka
- ananas
- ser mozarella

Sposób przygotowania:
Rozgrzewamy piekarnik do maksymalnej możliwej temperatury.
Szynkę kroimy na dość duże kawałki
Ananasa kroimy w kostkę. Jeśli nie mamy świeżego, możemy również użyć ananasa z puszki.
Połówkę ciasta z tego przepisu wałkujemy na cienki placek.
Sos do pizzy rozsmarowujemy równomiernie na placku, zostawiając suche brzegi.
Na to układamy równomiernie szynkę i ananasa, a następnie mozarellę pokrojoną w plasterki.
Pizzę wkładamy do rozgrzanego piekarnika na środkowy poziom i pieczemy około 10-15 minut, do momentu, aż brzegi będą mocno zrumienione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz